Price Checklist Lowyat plaza

ada berberapa tempat / laman yang boleh aku tengok senarai harga terkini barangan komputer di lowyat ..harga tersebut bleh aku compair ngan harga barangan komputer di tempat aku.

http://www.lowyat.net

dalam laman ni, korang bleh tengok kat belah tepi .kat menu dia tu .. kena scroll ke bawah skit… pricelist dalam bentuk pdf

http://www.hardwarezone.com.my/priceguide/

kat laman ni plak, dia dah sediakan link link kat pembekal barangan komputer di lowyat… so korang bleh dowload la mana man yang korang suke.. asal tak mengada ngada . heheheh..

kalau korang ada lagi website yang sediakan senarai harga barangan komputer yang korang tau. bleh la share kat sini ..

About these ads

About hardyweb

Name : Adi Location : K Terengganu Occupation : Computer
This entry was posted in Komputer. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s