Hantu Lenggong Photoshop?

Aku baru dapat gambar kemalangan jalan raya dekat lenggong perak. kawan aku cakap ada hantu kat bawah jambatan . hek eleh.

mari kita besarkan hingga 200% zum

posing baik punye hantu .  aku RASA la . benda nhi photoshop ajer kut. korang bleh guna curve atau lavel dalam photoshop atau gimp ..

About hardyweb

Name : Adi Location : K Terengganu Occupation : Computer
This entry was posted in Umum. Bookmark the permalink.

7 Responses to Hantu Lenggong Photoshop?

  1. chang says:

    apa plak ko.. kt lenggong.. gambar ni rasa aku kat sintok.. aku ada waktu bas ni jatuh.. confirm photoshop.

  2. kalekl says:

    gila punyer hantu…style laa dier possing ^^

  3. ibnuabbas says:

    gunalah istilah jin atau syaitan…perkataan hantu bawa konotasi khurafat…

  4. adi says:

    noted, saya gunakan tajuk itu untuk kajian SEO saya.. saya mahu lihat berapa ramai orang menggunakan perkataan hantu untuk carian dalam enjin gelintar.

  5. klu tgk imj hantu yg blur dari surrounding, confirm ada hantu masukkan ‘hantu’ tu dlm gambar..

  6. muizz says:

    tak caye aku ada toyol di bawah jambatan…

Leave a Reply

